Save the Children
S17, E10: As the identity of the last remaining Gold Star member is revealed, the pieces of the puzzle click together and Prentiss finds herself in mortal danger. Rossi pays Voit one last visit, sending the BAU in hot pursuit of the final Gold Stars. A climactic conflict between Prentiss, Jade, and her accomplice leads to the truth behind the “conspiracy,” and the Gold Star saga reaches its thrilling conclusion.