Save the Date
S1, E3: Gary, Rome, and Eddie discover that Jon really thought of everything before his passing by planning a surprise outing for Gary's birthday at a Bruins Fantasy Camp. However, when a grave secret is exposed, Gary's special day takes a turn for the worse as it creates conflict for everyone in the group.