Saving Grace
S1, E20: Miguel Ferrer ('Lateline') guest-stars as Nathan, a successful New York publicist who hires Grace (Debra Messing) to decorate his office on the condition that Will (Eric McCormack) agrees to date him. Meanwhile, Jack (Sean Hayes) uses Karen (Megan Mullally) to teach Will how to kiss someone he finds unattractive.