Saving Sammy
S4, E5: Rush mixes pleasure with business when her boyfriend, Joseph, asks her to reopen a 2003 case involving an autistic boy named Brent Harding who witnessed his parents' murder. Brent's photographic memory and his inability to lie lead Rush to a series of clues and suspects.