GONE Savior
S1, E5: Gabriel Carter, a young boy from Ohio, is kidnapped from his home and the team learns that there have been a string of abductions in the area in recent months that could be related. Kick and Bishop are concerned when they discover disturbing details about Gabriel’s religiously devout parents, Cal and Elizabeth. Frank tries to reason with Cal about a serious personal matter, but he ends up confronting a demon of his own. Once Kick and James are able to ID a possible suspect, they stumble upon a large network of illicit activity and realize that this case is much bigger than they initially thought. Noah, an old friend of Kick’s, reemerges and she comes face to face with her past.