Scarecrow and Mrs. King Savior
S1, E16: Amanda (KATE JACKSON) sets out to save Lee (BRUCE BOXLEITNER) from an agent turned illegal arms dealer. When she unknowingly hauls a live bomb, Lee must save them both ... with humorous results.