Saviors
S13, E8: DiNozzo is reunited with his ex-girlfriend, Jeanne Benoit, when insurgents in Sudan attack a group of volunteer doctors, including her husband. DiNozzo and McGee travel to the crime scene for the joint murder and kidnapping case and join the search for the missing doctors. Jon Cryer and Scottie Thompson return.