Savory Chicken Shawarma
S1, E3: Michael Symon takes on New York City's shawarma darlings, Eli and Max Sussman, in a throwdown that celebrates the spinning tower of meat. Michael and his culinary right hand, Katie Pickens, are confident they can win this one, but that remains to be seen.