Say Cheese and Die!
S1, E1: All is going well for Isaiah. He's the star quarterback on the verge of a football scholarship and one of the most popular kids at school. But when he helps throw a Halloween party at the Biddle House, he discovers an old camera in the basement and his life begins to spiral when he starts using it.