Say Yes to Wetumpka
S1, E4: Ben and Erin bring back a piece of history honoring Wetumpka's first female mayor by rejuvenating the event space that shares her name. Then, guests Randy Fenoli makes a bride's big day, and Mina Starsiak Hawk helps renovate the home of two local heroes.