Scales
S1, E4: When "The Cape" (David Lyons) tips off Dominic Raoul -- aka Scales (Vinnie Jones) -- that Peter Fleming (James Frain) has been extorting money from him, Scales heads to a costume party on a train to confront Fleming. "The Cape" and Orwell (Summer Glau), also at the party, discover Max (Keith David) and the gang are going to heist the train, and Vince/The Cape is conflicted about what to do. Meanwhile, Dana (Jennifer Ferrin) and Trip (Ryan Wynott) must endure scrutiny and taunts while trying to deal with their loss. Also starring: Guest star Richard Schiff (Patrick Portman), Martin Klebba (Rollo), Anil Kumar (Ruvi) and Izabella Miko (Raia).