Scams
Сезон 1, серия 1: Mariana dives into the world of international scamming to understand how it all works and meet the outlaws at the heart of this booming industry. Her investigation takes her from the streets of Montego Bay to the glitzy neighborhoods of Tel Aviv as she pursues some of the biggest phone, lottery and financial scammers in the world and learns why Americans are the perfect targets.