Сезон 12, серия 8: The BAU team heads to Yakima, Wash., after the remains of a dozen people are found along a creek bed. Also, they welcome new team member Stephen Walker (Damon Gupton), a seasoned profiler from the Behavioral Analysis Program of the FBI.