“Scarlet Minnow”
Сезон 1, серия 5: EOD is being transferred to adult women across the world. New voices are emerging – those who champion The Power as a promise of a more equitable future... and others who see it as a threat to their very existence. These opposing forces can rip apart the deepest bonds... or bring unlikely allies together.