Scarlet Ribbons
S4, E1: In prison for killing his nemesis, Patrick Jane must prove that the man he shot really was the elusive serial killer, Red John (guest star Bradley Whitford). Meanwhile, Lisbon urges Van Pelt to seek counseling in the aftermath of the death of her fiancé, Detective Craig O'Laughlin on the fourth season premiere.