Scars in the Wasteland
S1, E4: The new pack travels across the harsh terrain, their destination still undetermined. Tempers flare, and Tsume wanders away from the pack. Toboe goes to find him, but the land they’ve stumbled upon presents more danger than they ever thought possible.