Scars
S1, E5: When Touka falls ill, Kaneki pays her a visit that has unexpected consequences. Meanwhile, as Nishiki is still recovering from his run-in with Kaneki, he is nearly preyed upon by other ghouls. Tsukiyama remains consumed with the idea of having Kaneki.