Scenes from the Class Struggle in Springfield
Сезон 7, серия 14: Marge buys a Chanel suit at a discount and is invited to join a country club. At the club, Homer discovers that Mr. Burns cheats at golf, while Marge discovers she doesn’t really fit in with upper-class life.