Schadenfreude
S2, E17: Rush and the team to reopen the supposedly solved 1982 murder case of Lindsay Chase. Her husband, Dr. Stephen Chase, was convicted of her murder and has spent the last 23 years in prison, insisting he's innocent. When the detectives discover that Lindsay was involved with manufacturing illegal drugs--something her husband didn't even know about.