S1, E3: Follow the exploits of Heinrich Schliemann, a 19th-century amateur archaeologist who was determined to find the site of Homer’s Troy. Learn about his dig through nine stratified cities, the astonishing finds, and the intense debates concerning which city was the actual Troy. Trace subsequent work at the site and examine the compelling conclusions.