School for Scandal
S2, E1: When Bull joins the district attorney in a case against Kara Clayton (Minka Kelly), who claims she killed her billionaire husband in self-defense, tensions run high when he learns that his on-again, off-again romantic interest, Diana Lindsay (Jill Flint), is defending the widow. Also, Chunk makes a decision about his future, on the second season premiere of Bull. (TV-14 L, V)