School Sweet School
S2, E3: Mrs. Adler and her husband move into a tiny house. When Ms. Cannon's homemade jewelry shop fails, Ms. Watson and Ms. Snap try to boost her morale. Ms. Feldman fakes a lesson and Ms. Bennigan struggles with a student.