Scoop and Run
Сезон 13, серия 9: Although it's Thanksgiving, the emergency room is far from quiet. Abby is about to head home when she is forced to respond to a bus crash on the side of a ravine. Meanwhile, Neela accepts Gates' invitation to visit his house after work, but they are soon interrupted by an unwelcome guest. And Pratt discusses his brother with Weaver.