Scorched
S2, E11: When a fire destroys an SUV dealership and kills a young salesman, Don and his team are called in as there is evidence the fire could be linked to a group of radical environmentalists. With the help of Cal Sci's Professor Waldie, Charlie is able to "fireprint" the fire which helps the FBI determine who is responsible. Bill Nye guest stars.