Scotland's Worst Predator: Peter Tobin
S1, E2: Peter Tobin raped and murdered Angelika Kluk in 2006, and with the help of his ex-wife, Cathy Wilson, a groundbreaking investigation unearthed more victims and revealed him to be a serial killer.