Scouting Around
시즌 2, 에피소드 1: Right from the start, it’s clear that not everyone is capable of lasting six hours, especially one of our comedians who uses Latin rhythms to get the party started. While some comedians take a coffee break, Kasia tries to sell several uncanny handmade items.