Scrambled Eggs
S1, E9: As Maria retraces Jessie’s steps, the police try to track down Jessie’s cousin. Following up on a hunch, Maria makes a discovery at Martine’s house—but not before the killer discovers her. With her life at stake, Maria agrees to an unusual culinary request. The police also figure out who the killer is, but will they be too late?