Scraperlicious / Book Bedlam
S1, E4: In order to save Max's family pizza night, the Powerbirds must stop Scrapper, who's after the pizzas, and protect those pies at all cost. / Minerva takes over the local bookmobile so she can have all the books and knowledge to herself. The Powerbirds fly into action and to save the day.