Scream a Little Dream
S2, E3: As Bo struggles to accept the new terms of her and Dyson’s relationship, she investigates an apartment building full of residents who appear to have lost their minds. Kenzi’s choice to employ a Brownie to help around the house threatens to backfire on her.