Screech's Woman
S2, E5: Zach tries desperately to find Screech a woman so that he will concentrate on their science project but keeps on failing. Zack then comes up with the brilliant idea of posing as a woman over the phone to Screech. Brilliant that is, until Screech wants to meet his mystery woman and things get a little bit out of hand.