Сезон 14, серия 16: A documentary filmmaker comes to Springfield Elementary and turns Bart and Lisa’s worlds topsy-turvy. Bart decides he needs to steal mobster Fat Tony’s hood ornament to prove that he’s “cool,” while Lisa tries to reduce the creeping threat of light pollution.