S1, E4: Fausto's plan causese Claire and Kal-el to be stranded. Their plane lands on the water and they wait to be rescued, but the rain falls and it starts to thunder. Meanwhile, Ariel is very worried about them, and remembers the day when her father Michael brought Kal-el to their home.