90 Day: The Single Life Sealed With a Diss
S1, E3: Ed's first date with Liz ends in tears. Danielle goes on a cringe-worthy date in Ocean City, Maryland. Fernanda and Robby get hot and heavy. Brittany learns something major about her potential suitor. Colt makes one last big effort with Vanessa.