Сезон 1, серия 6: Peaceful days return after Mob's fight with Teru. As usual, Reigen continues to trick people as a fake psychic, and the president of the Telepathy Club, Kurata Tome, drags Mob around to find other espers. Then one day, a mysterious man talks to Mob's younger brother, Ritsu...