Seaon 1, Ochimusha ~Psychic Powers and Me~
Сезон 1, серия 5: Mob is challenged to a one-on-one fight with Black Vinegar Middle School's shadow leader, Hanazawa Teruki, otherwise known as Teru. Mob doesn't use his powers but Teru goes all out on him, destroying everything around him. Teru continues to unleash his incredible power when Mob suddenly remembers a tragedy that happened between him and Ritsu...