Search and Destroy
S2, E1: Discover weapons that always find their target including, the SMAW-NE shoulder launched rocket, a new semi-automatic sniper rifle, the Vulcan and Aardvark anti-mine systems, and the Fire Scout unmanned aerial vehicle.