Search for the Afterlife: Crossing Over
Сезон 1, серия 4: They say you only live once, but can we return from the abyss? In the Amazon, Josh meets a shaman who takes him on an ayahuasca trip to the brink of the Afterlife. And a team of investigators guide Josh into one of the most haunted places on earth.