Search for the Afterlife: Edge of Existence
S1, E3: From ancient tombs to the latest bio-technology, humans have always been obsessed with cheating death. Josh visits a tribe in Indonesia where people live with mummies, and a cryonics lab in Russia at the cutting edge of freezing humans for the future.