Search for the Sunken Ufo
S1 E2: Celine and Fabien Cousteau use cutting-edge tech to investigate the most credible UFO sighting in history, when a strange alien craft was spotted crashing into the ocean. What they discover might reveal hard evidence of extraterrestrial contact.