Secret Eats with Adam Richman Searching for Satay
S2, E9: Adam seeks out secret eats in Kuala Lumpur, Malaysia, including satay found off the beaten path, a spicy burger from a secret menu and a nature hike that leads to the best grilled seafood in the city.