Searing Salt Flats
S1, E4: On the 4th leg of his epic journey across the Andes, wilderness explorer Hazen Audel takes on Argentina’s notorious salt-flats. These huge, brutal white deserts are punished by blisteringly hot temperatures. On the other side Hazen will find the Cueva del Inca, a group of ancient mountain dwellers who still perform a gruelling sweat ceremony known as a Tamazcal.