Seaside Training: Shinobi Island
T1, E4: The class members travel to Shinobi Island, a training ground used by shinobi for centuries. Upon their arrival, they are tasked with cleaning the boarding house, where Hibari discovers the written aspiration of a past student to become a "Super-ninja."