Puss in Space Boots / Teen Tiny Trouble
S1, E10: When Krypto is captured by Mechanikat, the Dog Stars send in a reluctant Streaky to sneak aboard Mechanikat's ship. / Krypto and Kevin are reduced in size by aliens who are collecting specimens from other worlds.