S1, E12: Hall informs Axe that Chuck has new evidence against him that could land him in prison. As Lara makes plans for the Axelrod family to flee the country, Axe accuses Wendy of leaking the info to Chuck. A defiant Wendy realizes how far Chuck has gone in his pursuit of Axe and threatens to expose him. With his marriage and career in peril, Chuck is forced to take actions that further his rift with Connerty. Having sacrificed so much to this case – including possibly his marriage – Chuck finds Axe for an explosive confrontation.