He's Only There to Stop His Skeleton from Falling Over
S1, E5: Billie seeks her moment in the limelight after stepping in to help Ryan during the ship's newest crisis. Iris vets comedian Jordan Hatwal's material for the Halfway Home Party, which Judd has decided should go on as planned. Doug tries to get in the way of Mia's newfound sexual freedom.