Nature Under Constraint and Vexed
S2, E1: In the season premiere, Sarah is out of options, on the run, and pursued by deadly adversaries. Desperate to find her daughter Kira, Sarah suspects ruthless pro-clone Rachel is behind her daughter's disappearance and sparks an all out war against her. Alison and Donnie attend the funeral of her fallen friend, Aynsley, causing Alison to sink into guilt and despair. Cosima is faced with a perplexing decision that may have dire consequences.