Take Me Out to the Ballgame
S2, E1: In the Season Two premiere, Carrie follows up the struggle of breaking up with Mr. Big by dating a 'new Yankee.' Meanwhile, Samantha expresses dissatisfaction with her boyfriend's lack of manhood and Charlotte's man has a problem with his crotch adjustments.