Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space
S2, E2: Liz is forced to put her latest experiment on hold after Rosa begins to struggle with her new life in Roswell. Reluctant to face the truth about his mother’s past, Michael turns his attention to helping Maria who is dealing with her own family crisis. Elsewhere, Isobel agrees to join her mother for a day of spiritual healing to keep herself distracted. Finally, Rosa turns to Kyle to learn the truth about what really happened the night she died.