S2, E5: Ignatius creates chaos when he uses a duplicating machine to duplicate himself and ends up creating dozens of new Ignatiuses. Streaky takes his fan club to Bat Hound's Metropolis stronghold during a field trip, and ends up putting Krypto and Bat Hound in danger.