Season 2: Episode 5
S2, E5: Lydia draws Charlotte deeper into her web, but should Charlotte compromise herself in the hope of catching Lydia red-handed? Lucy finds herself playing a dangerous game with Lord Fallon, which could have disastrous consequences.